گزارش پاکسازی دره دارانداش واقع در16 کیلومتری شرستان زنوز – مرند + تصاویر

طبق هماهنگی های به عمل امده با بخش دره نوردی استان آذربایجان شرقی و گروه کوهنوردی عقاب سهند تبریز روز جمعه ساعت 30/6 عازم روستای دارانداش شدیم که بعد از گذر از شهر تاریخی زنوز ساعت 30/8 وارد روستا شدیم در ابتدای روستا کنار پل ماشینها را نگه داشته و ساعت 30/9 وارد دره شدیم بعد از اکتشاف و پیمایش و پاکسازی تنگ اول وارد تنگ اصلی شده و تمام مسیر را پاکسازی کردیم که در اخر با سه گونی که تقریبا 30 کیلو وزن داشتن ساعت 30/17 از دره خارج شدیم بعد در اوردن تجهیزات راهی روستا شده و ساعت 21 به تبریز رسیدیم .
نفرات شرکت کننده : داود  لطفی ( سرپرست برنامه) – اصغر سلمانزاده – مجید غفوری عیان – حسن فکری – رحمان محمدی – رضا محمدزاده

از مسئولین هئیت کوهنوردی استان و گروه کوهنوردی عقاب سهند تبریز کمال تشکر و قدردانی را داریم
گارگروه دره نوردی هیت کوهنوردی و ورزشهای صعودی استان آ – ش

گزارش پاکسازی دره دارانداش واقع در16 کیلومتری شرستان زنوز – مرند + تصاویر

لازم به ذکر است که دره در تاریخ 27/6/94 پاکسازی شد اما تاریخ روی بنر برای روز دره های پاک نوشته شد

1394-07-08    تاریخ خبر

بازگشت به ليست اخبار

Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.