توسعه کارگروه امدادنجات هیات کوهنوردی استان آذربایجانشرقی

کارگروه امداد نجات هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان با به کارگیری و آموزش نیروهای مجرب امدادگر توسعه می یابد.
علی شامی نژاد، رئیس هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان با اعلام این خبر افزود : کار گروه امداد نجات هیات کوهنوردی استان با 45 نفر نیروی متخصص و آموزش دیده از سریع ترین ومجرب ترین تیمهای امداد رسانی در زمینه کوهنوردی می باشد.
همچنین شامی نژاد از حضور "پزشک کوهنورد" در این کار گروه خبر داد و افزود همه اعضای کارگروه امداد نجات دارای مدرک رسمی کوهپیمایی ، سنگنوردی ،نقشه خوانی ، هواشناسی کوهستان و کار با "جی پی اس" GPS از سوی فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی ایران می باشند.
مهندس جدیری؛ مشاور عالی و جانشین فنی هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان آذربایجانشرقی نیزبا اعلام آمادگی این هیات برای جذب وآموزش نیروهای علاقه مند به فعالیت در کارگروه امداد نجات و حوادث غیر مترقبه خبرداد و خاطرنشان ساخت کارگروه امداد نجات از پویاترین کارگروههای هیات می باشد و عملکرد این کارگروه را موفق ارزیابی کرد.
صمد رگجان، مسئول کمیته امداد نجات وحوادث غیر مترقبه نیز از اتمام عملیات میله گذاری کوه کمال و کوه میشو خبر داد وافزود علامت گذاری های فوق در تامین امنیت صعود در شرایط جوی ناپایدار و بویژه صعود های زمستانی را تا درصد بالایی افزایش میدهد.

1394-07-17    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com