دکتر شهرام دبیری رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریزاز خانه کوهنوردی در تفرجگاه عون ابن علی تبریز بازدید کرد


 دکتر شهرام دبیری رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریزاز خانه کوهنوردی در تفرجگاه عون ابن علی تبریز بازدید کرد.
وی در این بازدید از روند فیزیکی ساخت این خانه و مراحل خاکبرداری ، شمع گذاری ، پی کنی ، دیوار برشی و بتن ریزی بازدید کرد.
دکتر دبیری در این بازدید گفت : تفرجگاه عون ابن علی تبریز پتانسیل و ظرفیت بسیار مهمی برای ورزش همگانی و قهرمانی تبریز خصوصا در بخش همگانی داشته و همه روزه میزبان صدها کوهنورد و علاقمند به ورزش های همگانی و کوهروی است و از این ظرفیت بایستی در راستای افزایش مشارکت مردم در توسعه ورزش همگانی و حضور در ورزش های همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده کرد.
وی تصریح کرد : ساخت خانه کوهنوردی استان نیز در این مکان با حمایت مهندس پورمهدی معاون عمرانی استانداری ، اسبقیان مدیر کل ورز شو جوانان استان و شهرداری و شورای اسلامی کلان شهر تبریز و خصوصا سازمان عمران عون ابن علی در اختیار هیات قرار خواهد گرفت .
وی در ادامه افزود : تفرجگاه عون ابن علی تبریز از آن مردم تبریز بوده و 2 میلیون مردم تبریز از ظرفیت این مکان تفریحی و ورزشی بایستی استفاده بهینه کنند.
وی تصریح کرد : امکانات در تفرجگاه عون ابن علی تبریز باید به سمت مشارکت مردمی و بخش خصوصی سوق داده شود تا با سرمایه گذاری در این مکان که آماده واگذاری آن هستیم شاهد توسعه این منطقه و در نهایت حضور بیشتر مردم برای تفریح و خصوصا ورزش همگانی باشیم.
خانه کوهنوردی در تفرجگاه عون ابن علی تبریز در زمین به مساحت 250 متر در 2 طبقه احداث میشود.

1394-08-14    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com