گزارش چهارمین نشست فصلی بخش جستجو و نجات

 چهارمین نشست فصلی جستجو و نجات کوهستان کشور در زنجان برگزار گردید. این نشست در روز پنجشنبه مورخ 14 آبان 94 با حضور 41 نفر متشکل از مسئولین استان زنجان، اعضاء محترم بخش جستجو ونجات  فدراسیون کوهنوردی و مسئولین بخش‌های جستجو ونجات استانهای کشور برگزار گردید. این نشست با استقبال بیشتر هیئت های کوهنوردی استانهای کشور نسبت به نشستهای قبلی برگزار گردید و نوید آینده ای فعال در زمینه جستجو و نجات کوهستان را می داد ...
 
در این جلسه پس از ارائه گزارش از عمكرد استانها توسط مسئولين كارگروه جستجو و نجات و بحث و تبادل اطلاعات ميان استانها نسبت به پيشرفت و يا کندی فعالیت آنها صورت پذيرفت.
تصمیمات اتخاذ شده در این نشست:
1.    تشکیل ستاد پیشگیری از حوادث در کلیه استانها و شهرستانهای تابعه تا پايان آبان 94
2.    بررسی مسیرهای  پرتردد و ایمن و علامت گذاری آنها توسط كارگروه جستجو ونجات هیاتها و ارسال نقاط به ايميل كارگروه جستجو و نجات فدراسيون، كه پس از بررسي بصورت بانك اطلاعاتي در سايت فدراسيون قرار گيرد.
3.    اعلام برگزاري مسابقات کارباطناب از سوي فدراسيون كوهنوردي به منظور افزودن بر میزان آمادگی تیمهای جستجو و نجات
4.    كليه استانهايي كه تا كنون نسبت به برگزاري دوره هاي آموزشي اقدام ننموده‌اند مي‌بايست درخواست خود را نهايتا تا پايان ديماه سال جاري به كارگروه ارسال نمايند.
5.    با توجه به ارائه ليست ارزيابي به كارگروههاي استانها، مقرر گرديدنظرات خود را تا پايان آبان سال جاري به كار گروه جستجو و نجات اعلام دارند.
6.    مقرر گرديد كليه مسئولين جستجو ونجات استانها تا پايان آبان 94 نسيت به راه اندازي شبكه اجتماعي تلگرام جهت اطلاعرسانی بهتر در استان خود اقدام نمايند. 
7.    مقرر گرديد كليه مسئولين جستجو نجات استانها گزارشات عملكرد خود را تا تاريخ 20/8/94 به ايميل بخش جستجو و نجات ارسال نمايند.
8.    مقرر گردید کلیه استانها نسبت به معرفی 12 نفر کوهنورد امدادگر آموزش دیده خود تا پایان آبان ماه اقدام لازم را مبذول فرمایند.
 
از كليه اعضاء ومسئولان محترم استان زنجان بویژه مسئولین محترم هیات کوهنوردی كه در برگزاري اين نشست زحمات بسياري را متحمل شدند سپاسگزاريم.
 

1394-08-19    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com