حضور اعضاء کمیته جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه جست‌وجو و نجات + تصاویر

 دومین همایش تجلیل از فعالان عرصه جستجو و نجات کشور با مشارکت هیئت استان تهران و شهرداری منطقه هفت و با محوریت تقدیراز باشگاهها وگروه‌های شرکت کننده در هشتمین دوره ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان زمستان 93 بهار 94 استان تهران عصر روز یکشنبه 1 آذر در تالار اندیشه برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور مسئولین فدراسیون، هیئت تهران، شهرداری مناطق یک و هفت، هلال احمر و سایر نهادهای ذی ربط همراه بود از اعضاء ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث قله دماوند زمستان 93 تابستان94 استانهای شرکت کننده و همچنین نیروهای فعال هلال احمر نیز تقدیر شد.
 
همچنین در بخشی از مراسم با یادی از زنده یاد «جعفر ناصری» یادبودی به برادر وی اهداء گردید. علاوه بر این از سوی فدراسیون با اهدای لوح تقدیر از مساعدت ها و حمایت های بی دریغ شهرداری منطقه هفت به خصوص در زمینه اختصاص تالار برگزاری همایش های مختلف سپاسگزاری گردید.
 
در پایان نیز ضمن معرفی و قدردانی از عوامل بخش جستجو و نجات فدراسیون، استان «مازندران» به عنوان استان نمونه در عرصه جستجو ونجات برگزیده و از «احمدی» رئیس هیئت استان با اهدای یادبود ویژه همایش به نمایندگی از همه فعالان این استان قدردانی شد.

 





1394-09-02    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com