انتخابات مجمع هیئت کوهنوردی استان آذربایجان شرقی

مجمع انتخاب رئیس هیات کوهنوردی آذربایجانشرقی در تاريخ 21/12/87 با حضور جناب آقاي دكتر فخاري مديركل محترم تربيت بدني استان و آقاي اقبال افلاكي دبير فدراسيون كوهنوردي و ساير اعضاي مجمع در محل تربيت بدني استان تشكيل و آقاي علی شامی نژاد به ریاست 12 سال خود به مدت 4 سال دیگر ادامه داد.
مجمع انتخاب رئیس هیات کوهنوردی آذربایجانشرقی با حضور اقبال افلاکی دبیر  فدراسيون كوهنوردي کشور به ریاست دکتر فخاری مدیر کل تربیت بدنی استان و 19نفر از اعضاء مجمع برگزار و علی شامی نژاد به مدت 4 سال به سمت رئیس هیات کوهنوردی آذربایجانشرقی انتخاب شد همچنين در اين جلسه آقاي جعفر يزدان پناه بعنوان دبير هيات كوهنوردي استان و خانم ليلا جاويدان بعنوان نائب رئيس بانوان معرفي و انتخاب شدند .
در مجمع انتخاب رئیس هیات کوهنوردی آذربایجانشرقی از 19نفر از اعضاء مجمع 14نفر به علی شامی نژاد رای دادند و جمال نوگلی دیگر کاندیدای ریاست هیات 4 رای بدست آورد.
در جریان این مجمع علی شامی نژاد برنامه ها و سیاستهای هیات کوهنوردی استان در 4 سال آینده را تشریح کرد و گفت : با توجه به اینکه در چند سال گذشته بستر سازی مناسب برای این رشته ورزشی انجام گردیده زمینه برای توسعه همگانی این ورزش مطلوب می باشد. لذا اقدامات اساسی در این خصوص انجام خواهد شد.

ایشان همچنین گفتند یکی از مهمترین اهداف هیات در طول 4 سال آینده صعود اولین گروه کوهنوردی برای اولین بار در تاریخ آذربایجان به قله اورست است که این هدف یک آرزو نیست و رسیدن به این هدف با یک سال برنامه ریزی و تلاش مسیر خواهد شد.
وی افزود : وجود ورزشکارانی همچون عظیمی قیچی ساز که صعود به قله اورست را بدون اکسیژن در کارنامه درخشان خود دارد می تواند در تحقق این هدف کمک شایانی دارد.
وی ساخت 11 دیواره سنگنوردی در طول سالهای 85 الی 87 در آذربایجانشرقی را نقطه عطف فعالیت هیات در این سالها دانست و گفت : در نظر داریم کمیته دیواره سنگنوردی در استان را با کادر جدید دربخش بانوان و اقایان و علمی تر بهینه سازیم چون با توجه به وجود دیواره های قابل توجه در استان متاسفانه ورزشکاران کمی در این رشته داریم و این درحالی است که تعداد مدالهای توزیع شده در مسابقات مهم برون مرزی در این رشته بالاست.

رئیس هیات کوهنوردی آذربایجانشرقی کشوری کردن صعود به قلل سهند و مطرح کردن استان و پتانسیل های استان را در حاشیه این صعود از دیگر اهداف هیات اعلام کرد.

آقای شامی نژاد در ادامه توسعه ورزشهای هوائی - پرواز با پاراگلايدر - را از اولویت های هیئت دانست و گفت : با توجه به وجود بیش از 40 نفر متخصص پرواز با پاراگلايدر - خلبان پاراگلايدر - در استان و بستر مناسب و نقاط مختلف برای انجام پروازدر استان از دلایل توسعه این ورزش مفرح و هیجانی است.

روابط عمومي هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان

انتخابات مجمع هیئت کوهنوردی

انتخابات مجمع هیئت کوهنوردی

1387-12-21    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com