گزارش رکاب زنی از ارشد چمن تا قوش گلی و تبریز

با لطف و عنایت پروردگار روز جمعه مورخ 23 مرداد 1388 تعداد 10 نفر از دوچرخه سواران کوهستان هیات کوهنوردی استان توانستند بعد از 16 ساعت رکابزنی مسیر ارشد چمن تا قوش گلی و تبریز را بپیمایند.

صبح ساعت  9:30 رکابزنی نفرات از ارشد چمن شروع شد که در ارتفاع 2850 متری قرار دارد - حدود ساعت 2 برای استراحت و صرف نهار حدود یک ساعت توقف کرده و در امتداد رودخانه به راه افتادیم تمامی منطقه پر از چشمه های گوارا می باشد که نوشیدن اب این چشمه ها به راستی روح آدمی را تازه کرده و به تن شادابی  می بخشد. بعد از عبور از مناطق زیبا ی دامنه های سهند و کمال به منطقه ای رسیدیم که دیگر دوچرخه سواری ممکن نبود و به ناچار دوچرخه سوار بر ما شد و لی همه دوستان با علاقه و عشقی که به طبیعت داشتند توانستند تمام سختیها را پشت سر بگذارند .

سرانجام به دامنه کوه دمیرلی رسدیم و از آنجا بعد از عبور از سه دره و تپه به جاده خاکی قوش گلی رسیدیم که هوا کاملا تاریک شده بود و تنها نور ستارگان چراغ راه ما بود به ناچار مسیر خاکی را به علت نبود دید کافی پیاده طی کردیم تا به آسفالت رسدیم و سوار دوچرخه شدیم و ساعت 2 بعد از نیمه شب (شنبه ) به تبریز رسیدیم .
کل مسیر طی شده 95 کیلومتر و.بالاترین ارتفاع3300مترمی باشد.
در پایین نمودار ارتفاع مسیر و کیلومتر را می توانید مشاهده کنید.

گزارش از :آیدین کریمی فرساد

1388-05-24    تاریخ خبر

بازگشت به ليست اخبار

Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.