حضور عظیم قیچی ساز به عنوان مسئول فنی تیم ملی کوهنوردی اعزامی به دائولاگیری

کوه دائولاگیری با 8167 متر ارتفاع بعنوان هفتمین کوه دنیا در منطقه عمومی آناپورناها و در شمال کشور نپال قرار دارد. در میان کوههای مرتفع نپال، دائولاگیری بزرگترین کوهی است که تماما در این کشور واقع شده، این کوه در شمال مرکزی نپال و شمالغربی شهر بخارا قرار دارد و از میان تنگه عمیق کالی کانداکی به سمت شرق آناپورناي هیماليا گسترده شده. کلمه دائولاگیری به معنای کوه سفید می باشد.
پس از برگزاری هفت مرحله اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی کوه نوردی کشورمان به منظور صعود به دائولاگیری هفتمین قله مرتفع جهان به ارتفاع 8167 متر ، نفرات ترکیب نهائی این تیم انتخاب شدند.
اسامی نفرات اصلی عبارتند از: ایرج معانی از اردبیل-سیدواسع سیدموسوی از کردستان- مجید نعمت اللهی از لرستان -هادی صابری و سیدحسین صالحی از کرج ومحمد نادریان، ،سیدمحمود هاشمی و محمد نصیری از تهران.
سرپرستی این تیم را محمود شعاعی رئیس فدراسیون به عهده دارد و جلال چشمه قصابانی به عنوان سرپرست دوم ، عظیم قیچی ساز مسئول فنی و دکتر علیرضابهپور به عنوان پزشک در ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت. ضمن اینکه عباس رنجبری نیز به عنوان مسئول تدارکات این تیم را همراهی خواهد کرد.

عظیم قیچی ساز امروز شنبه 22 اسفند 88 با بدرقه رئیس هیئت کوهنوردی استان و سایر مسئولین هیئت و کوهنوردان ، تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

این تیم قرار است 25 اسفند ماه جاری ایران را به مقصد کشور نپال ترک کند تا در تلاشی که حدود 60 روز به طول خواهند انجامید قله دائولاگیری را صعود کنند.

عظیم قیچی ساز و حسین صالحی ، اعضای تیم ملی کوه نوردی کشورمان، فردا بیست و سه اسفند ماه میهمان برنامه ی زنده ی صبح بخیر ایران از شبکه یک سیما خواهند بود.

حضور عظیم قیچی ساز به عنوان مسئول فنی تیم ملی کوهنوردی اعزامی به دائولاگیری

حضور عظیم قیچی ساز به عنوان مسئول فنی تیم ملی کوهنوردی اعزامی به دائولاگیری


1388-12-22    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com