درگذشت پیشکسوت کوهنوردی و رئیس اسبق کوهنوردی سراب ، «مرحوم سید رضا حسینی اعظم»

بدین وسیله درگذشت پیشکسوت کوهنوردی و رئیس اسبق کوهنوردی سراب ، «مرحوم سید رضا حسینی اعظم» را به جامعه کوهنوردی کشور و استان تسلیت عرض می نماییم.

 در سال 1338 در سراب متولد شد . فعالیت کوه نوردی خود را در دوران جوانی حین تحصیل در تربیت معلم شروع نمود . بعد از استخدام در اداره برق مهربان ، گروه کوه نوردی اداره برق مهربان را تشکیل داد و برنامه های منسجمی را در آن گروه اجرا کرد پس از انتقال به اداره برق شهرستان سراب ، هیأت کوه نوردی سراب را فعال نموده و جان تازه ای به این ورزش در سراب بخشید . چندین سال به عنوان رئیس هیأت کوه نوردی سراب خدمات قابل توجهی برای این ورزش در سراب به یادگار گذاشت و پس از آن نیز همواره به عنوان یکی از ارکان اصلی هیئت کوه نوردی موجب انگیزش و تکاپوی جوانان کوه نورد گردید . 
مرحوم سید رضا حسینی اعظم در همه حال  بر تشکیلات منسجم هیأت اصرار ورزیده و همیشه دغدغه اصلی وی چاپ نشریه بزقوش واجرای برنامه های گروهی بود . حتی در آخرین روزهای پربرکت خود نیز این مسائل را به اعضای هیأت گوشزد می کرد . حاصل فعالیت این بزرگوار در کوه نوردی بعدها منجر به مطرح شدن جونان سراب در  تیم های ملی کوه نوردی گردید . اجرای ده ها برنامه عمومی به قلل منطقه جزو خدمات ارزنده ایشان است . 
اگرچه ایشان در بین ما نیست ولی تاثیرات فعالیت ایشان همواره از یاد و خاطرمان نخواهد رفت .

 مراسم بزرگداشت مرحوم سید رضا حسینی اعظم 10/2/90 ، ساعت 16 الی  17:30  و مراسم هفت ، روز پنجشنبه15/2/90  در مسجد "خلیفه بیگی سراب" برگزار خواهد شد.

 

 

1390-02-12    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com