همایش كوه پیمایی یادمان شهیده 'نسرین افضل' در تبریز برگزار شد

همایش كوه پیمایی یادمان شهیده 'نسرین افضل' در تبریز برگزار شد به گزارش ایرنا،‌ زنان تبریزی از تمامی اقشار صبح روز دوشنبه 4 مهر ماه  مسیر كوه عون ابن علی را با به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیده' نسرین افضل' پیمودند.
مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این همایش با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل برگزار شد.
نسرین پیرسمساری افزود: جهت برپایی این همایش فراخوان عمومی داده شده بود كه علی رغم سردی هوا، حضور جمع كثیری از زنان به ویژه از میان دانشجویان و كاركنان ارگان ها قابل توجه بود.
وی گفت: این برنامه با مشاركت ادارات كل امور بانوان استانداری و تربیت بدنی آذربایجان شرقی و هیئت كوهنوردی بانوان استان اجرا شده است.
نایب رئیس هیات كوهنوری بانوان و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: حضور بانوان در میادین ورزشی یكی از مهم ترین عوامل در تحكیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان سالم می باشد.
رقیه فرید با تاكید برلزوم توجه به ورزش بانوان یادآور شد: نقش زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بسیار برجسته بودو زنان ما باید در عصر حاضر نیز باید به نقش آفرینی در عرصه های مختلف ادامه دهند.
وی وضعیت ورزش كوهوری در میان بانوان استان را رضایتبخش دانست و خواهان حضور بیشتر بانوان استان در میادین ورزشی شد.

1390-07-04    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com