همایش بزرگ پیاده روی و کوهروی همگانی و خانوادگی به مناسبت روز ملی ورزش همگانی در سراسر آذربایجانشرقی

همایش بزرگ پیاده روی و کوهروی همگانی و خانوادگی به مناسبت روز ملی ورزش همگانی در سراسر آذربایجانشرقیمدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در گفتکو با سایت خبری ورزش و جوانان استان گفت : 29 مهر در سراسر آذربایجانشرقی همایش بزرگ پیاده روی و کوهروی همگانی و خانوادگی به مناسبت روز ملی ورزش همگانی برکزار خواهد شد.
سید محمد شروین اسبقیان در ادامه افزود : در روز ملی ورزش همگانی ، آذربایجانشرقی که همواره پیشتاز ورزش همگانی در کشور بوده همانند سایر استانها همایشهای پیاده روی و کوهروی در سراسر شهرهای خود برگزار خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت : تبریز و آذربایجانشرقی پیشتاز ایرانی شاداب و پویا تا سال 1404 در ورزش همگاني خواهد بود و براساس سند راهبردي تدوين شده در يک دوره ۱۵ ساله تا سال ۱۴۰۴ بايد درصد توسعه ورزش همگانی در کشوز به رقم ۲۵ درصد برسد و آذربایجانشرقی با برگزاری همایشهای بزرگ پیاده روی پیشتاز این حرکت مهم و حیاتی در ورزش کشور خواهد بود.
سید محمد شروین اسبقیان در ادامه بیان داشت : در تبریز در تفرجگاه عون ابن علی روز جمعه 29 مهر ماه همایش کوهروی همکانی و خانوادکی با همکاری مرکز بهداشت استان ، هیات ورزشهای همگانی ، کوهنوردی و انجمن های ورزشی و در 19 شهرستان استان ولایت مدار آذربایجانشرقی نیز همزمان همایشهای پیاده روی و خانوادگی برگزار تا آذربایجانشرقی و تبریز رکورد شکن در ورزش همکانی همانند 24 تیر ماه 90 حماسه دیکری برای ایران اسلامی رقم زند.
وی افزود : در همایش کوهروی همگانی و خانوادگی تفرجگاه عون ابن علی جشنواره ورزش های دارت و فوتبالدستی برای خانواده ها برگزار و پرواز پالاگلایدرها نیز برگزار خواهد شد.
برگه های قرعه کشی همایش کوهروی همگانی و خانوادگی تبریز از ساعت 7 صبح توزیع و 9 مراسم اختتامیه برگزار و به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

1390-07-27    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com