گزارش پنجمین اردوی هیمالیا نوردی استان آذربایجان شرقی

• چهارشنبه91/2/13
صبح ساعت 30/8 اعضای گروه در جلوی ورزشگاه تختی تبریز آماده بودند ولی بعلت تاخیر هواپیما ودیر رسیدن آقایان رضا زارعی به عنوان ناظر فدراسیون وعباس رنجبری صوفیانی ساعت 10 تبریز را به مقصد پیست سهند ترک کردیم.
ساعت 30/11 از پیست حرکت کرده و در بین راه نحوه صحیح بستن کرامپون بر روی شیب آموزش داده شد.
سپس به سمت قوش گلی رفته چادرها را برپا کردیم.بعد از ظهر نیز نحوه صعود شیبهای برفی آموزش داده شد و سپس قله درویشلر را صعود کرده و به چادرها برمیگردیم.
  • پنج شنبه 91/2/14
ساعت 30/6 چادرها را ترک کرده وپس از ورزش صبحگاهی موارد آموزش داده شده را تمرین میکنیم وسپس قله کمال را صعود میکنیم.در شیب قله انواع کارگاهها نحوه زدن نبش ولوله برفی وانواع فرودها آموزش داده میشود.بعد از ظهر نیز به تمرین فلاشن زوک وموفلازمیپردازیم.
  • جمعه91/2/15
امروز ساعت 7 بعد از ورزش صبحگاهی نحوه هم طنابی وعملیات نجات از شکاف وترمزها آموزش داده شده وسپس تمرین میشود.
ساعت 30/1 کلاس تمام شده وپس از جمع کردن چادرها به پایین حرکت میکنیم.

سرپرست اردو:عباس رنجبری صوفیانی

1391-02-17    تاریخ خبر

بازگشت به ليست اخبار

Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.