برگزاری برنامه دوچرخه سواری به مناسبت نیمه شعبان توسط کمیته دوچرخه کوهستان

به مناسبت نیمه شعبان و اجرای برنامه های تقویم ورزشی هیات کوهنوردی ، کمیته دوچرخه کوهستان اقدام به برگزاری این برنامه دوچرخه سواری کرده است که شرح برنامه به صورت زیر می باشد .

روز اول مصادف با نیمه شعبان ( چهار شنبه ) : از ترمینال تبریزساعت 5 صبح با اتوبوس به سمت اردبیل حرکت کردیم بعد از حدود چهار و نیم ساعت به اردبیل رسیدیم بعد ازترمینال اردبیل – خلخال ساغت 11 صبح سوار ماشین خلخال شده و بعد از حدود 2 ساعت به خلخال رسیدیم و وسایل را جمع کرده و به سمت منطقه سرسبز ازنا و که در فاصله 5 کیلومتری شهر قرار داره حرکت کردیم . این منطقه دارای چشمه های بسیار متعددی و همچنین منطقه ای بسیار سرسبز که پذیرای مسافران زیادی می باشد.
بعد از صرف نهار برنامه رکاب زنی آغاز شد تا با همت و کوشش نفرات و با توجه به بار زیادی که در خورجینها بود گردنه الماس را رکاب بزنیم بعد از رکاب زنی در مسیر که واقعا از جاهای دیدنی به شمار می رود به روستای چار سو رسیدیم که در پایین گردنه قرار داشت و اقدام به برپایی چادر و شب مانی کردیم که لازم به ذکر است که هوای این منطقه در شب بسیار خنک بود .

روز دوم : حرکت ار چارسو به سمت اسالم که واقعا زیبایی خاصی دارد و جاده ای پر پیچ وخم می باشد.
بعد از رسیدن به اسالم به ساحل گیسو م رفتیم

روز سوم : حرکت از ساحل گیسوم به سمت آستارا و اقا مت در ساحل صدف

روز چهارم : حرکت از ساحل صدف به سمت گردنه حیران که با توجه به بار زیادی که داشتیم کمی مشکل بود و حدود 3 کیلومتر مانده به تونل در آخر گردنه چادر زدیم و استراحت کردیم.

روز پنجم : با همراهی یک خاور (جهت ایمنی بیشتر ) که در پشت ما می آمد تونل حیران را رد کردیم و به سمت اردبیل رکاب زدیم و در ترمینال اردبیل ساعت 12 با ماشین حرکت کردیم و ساعت 16:30 به تبریز رسیدیم.

خلخال- اسالم : حدود 75 کیلومتر می باشد ( حدود 35کیلومتر جاده سربالایی )
اسالم – ساحل گیسوم : حدود 10 کیلومتر ( جاده کفی )
ساحل گیسوم – ساحل صدف : حدود 65 کیلومتر ( جاده کفی )
ساحل صدف – اردبیل : حدود 75 کیلومتر ( حدود 35 کیلومتر سربالایی )

کل مسافت طی شده : حدود 225 کیلومتر

اسامی نفرات به شرح زیر می باشد :
1- آیدین کریمی فرساد
2- مجید عافیت
3- محمد پیر سمسار

1386-06-11    تاریخ خبر

بازگشت به ليست اخبار

Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.