برگزاری همایش سراسری کوهنوردان آذربایجان در ترکمن چای

 حسین مرسلي بخشدار تركمان چاي از همایش صعود کوهنوردان شمالغرب به قله های آغداغ بزقوش در روز جمعه 14 تیرماه در بخش ترکمن چای خبر داد و افزود: با توجه به اهميت رشته كوهنوردي و استعدادهاي بالقوه بخش  ترکمنچای براي اين رشته و شناساندن نقاط گردشگري و تفريحي و ورزشي و كوه هاي اين بخش زيبا به عنوان نگين سرسبزي در آذربايجان ، و به مناسبت بزرگداشت شهداي هفتم تير و نيز 14 تير ماه روز شهرداري و شوراها ، همايش سراسري كوهنوردان شمالغرب كشور و صعود به قله كوه آغداغ بزقوش تركمانچاي برگزار مي گردد.
 
وی اضافه کرد زمان حركت كوهنوردان صبح روز جمعه 14 تیر ماه ساعت 6 صبح خواهد بود.
 
مرسلی ادامه داد: اعزام تا پای کوه و منطقه فاضل گولی ورزقان و چیچکلوی سراب از طريق وسايل نقليه انجام خواهدشد و مسير پياده كوهنوردي از مسیر مراتع ورزقان و چيچكلوي سراب شروع شده و از مسير روستای دمنجان سراب صعود انجام خواهد شد.
برابر جلسات هماهنگی بعمل آمده در بخشداری ترکمانچای مقرر گردیده تا بخش ترکمانچای شاهد پذیرایی از میهمانان عزیز در شب روز پنجشنبه جهت اسکان خواهند بود .

برای گروههای کوهنوردی که در روز پنچشنبه 13 تیر ماه به منطقه می رسند خوابگاه در نظر گرفته شده است و همچنین در روز صعود صبحانه و نهار بر عهده میزبان خواهد بود.
 

1392-04-11    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com