گزارش عملکرد هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان عجبشیر در یکماه گذشته

گزارش عملکرد هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان عجبشیر در یکماه گذشته

- اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر برنامه هایی برای گسترش ورزش و سالم سازی آن در سطح منطقه عجب شیر دارد. در رابطه با ورزش کوهنوردی نیز، در همگانی کردن آن تلاش می نماید. کارمندان و کارکنان محترم ادارات ، کارخانجات ، کارگاهها، بیمارستان، مراکز بهداشتی، بازاریان، مدارس، وتمامی شهروندان محترم  به دو روش میتوانند در کوهنوردی شرکت نمایند: 1- به آقای بهروز نجاری مراجعه نموده و در برنامه های هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان شرکت نموده  و هر جمعه ساعت 6 صبح از انتهای خیابان شریعتی با سرویس های مربوطه در ورزش مفرح کوهنوردی مشارکت فرمایند. 2- میتوانند در محدوده شغلی خود تیمهای کوهنوردی تشکیل داده و با مراجعه به هیئت کوهنوردی وعضویت در آن و اخذ بیمه ورزشی مربوطه بصورت قانونی و تحت حمایت و همراهی هیئت کوهنوردی به ورزش کوهنوردی ادامه داده و از کلاسهای آموزشی نیز بهره مند شوند کما اینکه کارخانه گسترش فولاد سهند از روش دوم استفاده کرده و تحت راهنمایی و همراهی هیئت کوهنوردی به ورزش خود ادامه میدهند.  
در این فرصت از هیئت مدیره و مدیرعامل و تمامی دست اندر کاران محترم شرکت ذوب آهن سهند غرب بخاطر این حرکت خوبشان تقدیر و قدردانی مینماییم و از اینکه در تامین روحیه و سلامتی کارکنان و کارگرانشان احساس مسئولیت نموده و گامهای موثر برمیدارند سپاسگزاریم. عکس فوق نمونه ای از اجرای ورزش کوهنوردی توسط تیم ذوب آهن سهند غرب میباشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر – علی فیروزیان 
 
-صعود به قبله داغی در آذرشهر
صعود موفق دانش آموزان عجب شیر به قبله داغی در آذرشهر و بازدید از آثار تاریخی آن
دربرنامه یک روزه به قبله داغی که از طرف هیئت کوهنوردی ترتیب داده شد. تعداد کثیری از کوهنوردان و علاقمندان به ورزش کوهنوردی شرکت کردند. در این میان شرکت دانش آموزان دبیرستانی بیشتر به چشم میخورد که نشاندهنده استقبال بی نظیر آنان از این رشته ورزشی خوب و نشاط آور میباشد. 
(( آقای رحیمی مقدم پیمانکار و  کارشناس آثار تاریخی واقع در قبله داغی تقدیر و قدردانی می نماییم که اطلاعات خوبی را در مورد مسجد و قبرستان ارائه نموده وبه سئوالات تخصصی کوهنوردان پاسخ دادند.))


صعود موفق دانش آموزان عجب شیر به قبله داغی در آذرشهر و بازدید از آثار تاریخی آن
 
 

-اطلاعیه هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان عجبشیر
در راستای هویت بخشیدن به ورزش کوهنوردی و ارج نهادن به صعودهای با ارزش کوهنوردان ارجمند عجب شیر، هیئت کوهنوردی تصمیم گرفته است. برای کوهنوردانی که صعودهای بالای 3000 متری دارند، گواهی صعود صادر نماید. تا کوهنوردان غیور عجب شیر بتوانند از مزایای مربوطه استفاده نمایند. فلذا از تمامی کوهنوردان تقاضامند یم مدارکشان را به هیئت کوهنوردی تحویل فرمایند.
 
 
 
برنامه هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان عجبشیر
 در اردیبهشت و خرداد ماه 93

تاریخ اجرا

مدت صعود

نام محل صعود

ردیف

5/2/1393

برنامه نصف روزه

باغدره سی واقع در روستای ینگجه

1

12/2/1393

برنامه یک روزه

قبله داغی و بازدید از آثار تاریخی مربوطه

2

19/2/1393

برنامه دو روزه

صعود به قله کمتال و زیارت امام زاده محمد در جلفا

3

26/2/1393

برنامه یک روزه

شور شور هرگلان

4

2/3/1393

برنامه یک روزه

بازدید از غار کبوتر(هامپا کوهوله) در مراغه

5

9/3/1393

برنامه یک روزه

قله کمال از راه تبریز

6

14و15و16/3/1393

برنامه ۳ روزه

آبشار لاتون

7

23/3/1393

برنامه یک روزه

سلطان داغی

8

30/3/1393

برنامه یک روزه

کوه سهند قله های جام و سهند

9

1393-03-10    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com