گزارش عملکرد هیئت کوهنوردی شهرستان عجب شیر در مرداد ماه 93

  •  اسماعیل عباسیان کوهنورد توانمند شهرستان عجب شیر به قله خانتانگری صعود کرد.
آقای عباسیان با قدرت تمام ودر شرایط نا مساعد جوی قله خانتانگری واقع در رشته کوههای هیمالیا را فتح کرد و در تاریخ 7/6/ 93 در فرودگاه تبریز مورد استقبال پر شور و بی نظیر خانواده ایشان، تعداد کثیری از همشهریان، دوستان تبریز، ورزشکاران و کوهنوردان شهرستان عجب شیر قرار گرفت .

 اسماعیل عباسیان کوهنورد توانمند شهرستان عجب شیر به قله خانتانگری صعود کرد.

  • استقبال از فاتح قله خانتانگری در شهرستان عجب شیر:
روز شنبه بتاریخ 8/6/93 آقای عباسیان در جمع استقبال کنندگانش قرار گرفته و مورد تحسین و تشویق و قدردانی مردم فهیم عجب شیر قرار گرفت. خانواده محترم و صمیمی ایشان دو تا قربانی ذبح کردند. آقای علی فیروزیان  ریاست محترم اداره ورزش و جوانان لوح یاد بود داد. بهروز نجاری  رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان عجب شیر گواهی صعود را که در کشور قیرقیزستان صادر شده بود. تقدیم کرد. از تک تک آقایان و خانمهایی که در مراسم استقبال در عجب شیر و فرودگاه تبریز شرکت کرده بودند، و همچنین از آقای ولیزاده رئیس و آقای کریمی عضو محترم شورای شهرستان  صمیمانه تشکر نموده و سپاسگزاریم.
 
استقبال از فاتح قله خانتانگری در شهرستان عجب شیر:

 
  • تیم 50 نفری کوهنوردان عجب شیر قله ساوالان را فتح کردند.
 طی برنامه قبلی که توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان عجب شیر ترتیب داده شده بود در مورخه 23و 24 /5/93  تمامی کوهنوردان توانمند وغیور شرکت کننده موفق به  صعود شده و در صحت کامل به خانه هایشان برگشتند.
 
تیم 50 نفری کوهنوردان عجب شیر قله ساوالان را فتح کردند.
 
  • صعود به قلعه بابک 
به تعداد 45 نفر از کوهنوردان و علاقمندان به ورزش کوهنوردی در روزهای 29و30 مرداد 93 با اتوبوس به قلعه بابک رفتند. در این برنامه ورزشی تفریحی که از طرف هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان عجب شیر ترتیب یافته بود اعضای شر کت کننده با نظم وترتیب خاصی، ضمن جنگل نوردی به قلعه بابک صعود کردند.

صعود به قلعه بابک

 
  • صعود به قله کمال از طرف تبریز
شیرمردان کوهنورد عجب شیر طی یک برنامه تعیین شده قبلی کوه 3750  متری کمال را درنوردیدند و به قله رسیدند. در طی صعود گروه از نظم بیشتر برخوردار بود وحس خدمت به همنوع و ایثارگری در حد اعلا بود.

صعود به قله کمال از طرف تبریز
 

1393-06-12    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com