گزارش برگزاري مجمع عادي سالانه هيأت كوهنوردي استان در سال 86

بسمه تعالي

جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه هيآت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان آذربايجان شرقي پيرو هماهنگي و دعوت قبلي در مورخ 26/12/86 رآس ساعت 30/14 در محل استاديوم تختي با حضور اعضاء تشكيل و تصميمات ذيل اتخاذ گرديد .
1-در ابتداجلسه جناب اقای دکتر شهلایی مدیر کل محترم تربیت بدنی ضمن عرض خیر مقدم به اعضا از فعالیتهای هیات کوهنوردی استان در طول سال 86  و تلاشهای پیگیر رییس و کادرهیات تشکر و بر برگزاری مجمع نظارت نمودند .      

2-درادامه جلسه رئيس هيات كوهنوردي وصعودهای ورزشی استان ضمن عرض خير مقدم به اعضاء و تشكر از حضورشان در جلسه گزارش مبسوطي را با پخش تصاوير عملكردي سال 86 از طريق ويدئو – پروژكتور براي اعضاء ارائه و تاكيد نمودند اننشاءالله با بهره گيري از تمام امكانات و موقعيت ها مي بايست موفق تر از قبل ظاهر شده و عمل نمائيم ايشان اشاره كردند استان آذربايجان شرقي از پتانسيل كوهنوردي بالايي با وجود موقعيت منطقه اي و وجود هيماليا نوردان فعال و اعضاي تيم ملي در استان و وجود كوهنوردان فني و حرفه اي و همچنين تعداد بيش از دوازده هزار نفر كوهنورد ثبت شده توسط گروهها و هياتهاي كوهنوردي برخوردار است لذا مي بايست عملكرد خيلي بالايي را در سطح كشور داشته باشد .

3-  سپس در ادامه جلسه با توجه به مشكلات و گرفتاريهاي شغلي خانم يزداني نائب رئيس هيات كوهنوردي و درخواست ايشان مبني بر عدم توانائي ادامه فعاليت در بخش مذكور ضمن تقدير و تشكر از زحمات ايشان و قدرداني از فعاليتهاي چشمگير وي در طول مدت تصدي ، سركار خانم جاويدان معاون ورزشي بانوان اداره كل كه داراي سوابق ورزشي و مديريتي و اجرائي درخشاني هستند بعنوان نائب رئيس بانوان كوهنوردي استان به مجمع معرفي و مورد تصويب و موافقت اعضاء قرار گرفت .

4-با توجه به عدم وجود دبير هيات به دليل استعفاي آقاي يزدان پناه كه بعد از مجمع قبلي بلحاظ مشكلات و مشغله زياد نتوانستند ادامه همكاري دهند . آقاي غفار محمد پرتوي حلاج رئيس اداره بيمه ايران شعبه شهيد مدني و داراي سوابق مديريتي و كوهنوردي مناسب و برادر محترم شهيد به عنوان دبير هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان به مجمع معرفي و مورد تصويب و موافقت اعضا قرار گرفت .

5-يكي از شهرستانهاي عضو مجمع ( شهرستان سراب ) خلاصه عملكرد شهرستان سراب را طي يك CD ضمن پخش از طريق پروژكتور براي اعضاء توضيح دادند .

6-تقويم ورزشي سال 87 از طريق كميته هاي مربوطه براي اعضاء توضيح داده شد و مورد تصويب اعضاء قرار گرفت .

7- به ساير موارد مطرح شده مرتبط به كوهنوردي از طريق اعضاء ، توسط رياست هيات پاسخ و توضيحات لازم داده شد .

8- جلسه با نثار صلوات بر سلامتي مقام معظم رهبري در ساعت 17 خاتمه يافت .


1386-12-26    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com