دومین نشست تخصصی نواب رئیس هیئت های کوهنوردی آذربایجان شرقی

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای همگانی آذربایجان شرقی از عدم پشتیبانی مسئولان ذیربط از نواب رئیس بانوان هیئت های کوهنوردی این استان انتقاد کرد.
به گزارش مهر، علی شامی نژاد ظهر چهارنشبه در دومین نشست تخصصی نواب رئیس هیئت های کوهنوردی آذربایجان شرقی اظهار داشت: مسئولان تربیت بدنی در شهرستان های استان از نواب رئیس بانوان هیئت های کوهنوردی پشتیبانی شایسته ای نمی کنند که مورد انتقاد است.

وی از اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی خواست مسئولان تربیت بدنی شهرستان ها را برای افزایش تعامل خود با هیئت های کوهنوردی توجیه کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای همگانی آذربایجان شرقی خدمات این هیئت طی دو سال گذشته را بسیار چشمگیر خواند و افزود: صعودهای سراسری در هرسال بیشتر می شود و نتایج بهتری در این زمینه بدست می آید.

وی حضور کوهنوردانی از دورترین نقاط کشور از جمله زاهدان و یزد در آذربایجان شرقی برای صعودهای سراسری را بیانگر وجود پتانسیل های بالقوه کوهنوردی در این استان خواند و افزود: این حضور، نشانگر میزبانی خوب آذربایجان شرقی از کوهنوردان سراسر کشور است.

شامی نژاد درباره آموزش های کوهنوردی توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای همگانی آذربایجان شرقی نیز گفت: حرکت های جدی در این خصوص هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان صورت گرفته است.

در این نشست که علاوه بر نواب رئیس بانوان هیئت های کوهنوردی و صعودهای همگانی شهرستان های آذربایجان شرقی، نمایندگانی از ورزشکاران بانوی کوهنوردی این استان نیز حضور داشتند، حاضران به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
 

دومین نشست تخصصی نواب رئیس هیئت های کوهنوردی آذربایجان شرقی

دومین نشست تخصصی نواب رئیس هیئت های کوهنوردی آذربایجان شرقی
 

منبع : خبرگزاری مهر

1390-05-01    تاریخ خبر



بازگشت به ليست اخبار

 
Links ContactUs AboutUs Register News Home
2006 Copyright Tabrizmount. All rights reserved.
Design by :  www.azarfakhim.com   Hosted by: www.programinghost.com